Fatbike-pyöräily 9.6.

6.5.2021
Kategoriat: Tapahtuma

Viime kesän tapaan yhdistys järjestää 9.6. klo 18-21 tutustumisen fatbike-pyöräilyyn Natura Vivan kanssa Helsingin Vuosaaressa. Tapahtumassa tutustutaan lajiin ja välineisiin sekä tehdään parin tunnin rauhallinen lenkki Vuosaaren rantamaisemissa oppaan johdolla.

Retken hinta on yhdistyksen jäsenille nyt vain 15 euroa! Halutessasi voit ottaa retkelle mukaan myös kaverin, perheen jäsenen tai muun tuttavan. Retken hinta muille kuin jäsenille on 65 euroa. Hinta sisältää ohjauksen, fatbike-pyörän, kypärän ja tarvittaessa sadeasun vuokrauksen.

Sitovat ilmoittautumiset retkelle 25.5. mennessä. Ilmoittaudu tästä! Lisätietoja antaa Jarmo Lötjönen, jarmo.j.lotjonen(at)gmail.com, 050 372 1161.

Fatbike (myös paksupyörä tai läskipyörä) on maastopolkupyörä, jossa on suuret renkaat, jotka mahdollistavat ajamisen pehmeässä ja epävakaassa maastossa, kuten lumella, hiekalla, suolla tai mudalla Fatike-pyöräily on hauska tapa liikkua luonnossa ja pitää samalla huolta kunnosta ja tasapainosta.