Hiidenseudun neurot

Hiidenseudun Neurot on MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastavien ja läheisten vertaistukiryhmä, joka kutsuu mukaan toimintaansa koko Lohjan, Vihdin, Karkkilan ja lähikuntien muodostamalta Hiidenseudulta.

Kerhossa rupattelemme ajankohtaisista asioista, käymme yhdessä esim. teatterissa, elokuvissa ja kutsumme ulkopuolisia vierailijoita. Uudet jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita mukaan tutustumaan toimintaamme ja tapaamaan muita jäseniä. Kerhon vetäjänä toimii Eeva Ristseppä, p. 040 523 8931, sähköposti hiidenseudun.neurot(at)gmail.com

Tule paikan päälle tai soittele kerhon vetäjälle. Tervetulleita ovat kaikki sairastavat, omaiset, ystävät tai sairaudesta kiinnostuneet. Kerhotoiminta on mukava tapa tavata muita samassa elämäntilanteessa olevia ja heidän omaisiaan.

Syksyn 2021 tapaamiset

Tapaamiset Lohjan Apuomenassa, Suurlohjankatu 21-23, 08100 Lohja, kerran kuukaudessa.

• Tiistai 31.8 klo 17.00-19.00
  • Maanantai 20.9 klo 17.00-19.00
  • Maanantai 25.10 klo 17.00-19.00
  • Maanantai 29.11 klo 17.00-19.00

Mahdollisista muutoksista tapaamisaikatauluun tiedotetaan tällä sivulla.
Tervetuloa tutustumaan toimintaan ja mukaan saamaan vertaistukea tai vaikka vaan kahvittelemaan!

Meillä on oma Facebook-ryhmä Hiidenseudun Neurot, johon voit laittaa pyynnön liittämisestä ryhmään.

Seuraa myös paikallislehtien järjestöpalstoja: Länsi-Uusimaa, Ilta-Lohja, Ykkös-Lohja, Vihdin Uutiset, Karkkilalainen ja Karkkilan Tienoo!