Sovellettu tasapaino, Helsinki

Aika: maanantaisin alkaen 10.1. klo 16.00-17.30

Paikka: Töölön kisahalli

Hinta: 45 €/kausi

Ryhmän ohjaajana toimii Evelin (Eve) Vlahopoulou, fysioterapeutti (YAMK), kinestetiikan ® tutor & sertifioitu ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti

– RYHMÄ ON TÄYNNÄ –

Tiedustelut neuroyhdistyksen järjestösihteerille, s-posti sihteeri(at)huny.fi tai puhelin 040 751 4244

Oletko kiinnostunut haastamaan ja kehittämään tasapainoasi? Tässä ryhmässä ei tingitä tuloksellisuudesta!

Treeni on jo vuosia vastannut haastavuudeltaan osallistujien odotuksiin, sillä se soveltuu yksilöllisesti jokaisen ryhmäläisen tarpeisiin tasapainon harjoittamisen osalta. Ryhmän henki toimii itsessään tärkeänä voimavarana, sillä yhteistoimijuudessa toteutetun liikuntatunnin on tarkoitus motivoida ja auttaa sinua kulkemaan eteenpäin kohti henkilökohtaisia tavoitteitasi. Ohjauksessa puolestaan keskitytään valmentamaan sinua voimavarakeskeisesti ja innostavasti, huomioiden myös yksilöllisiä tarpeitasi harjoitteiden soveltamisessa. Rento meininki on ollut tärkeä osa tämän ryhmän elinkaarta ja vaikka pääfocus pysyykin itse treenissä, huumoria on pidetty ryhmän tärkeänä voimavara.

Tämä monipuolisesti toimintakykyäsi tukeva ohjaus sisältää:

• Kehotietoisuuttasi lisäävän alkulämmittelyn
  • Tasapainoa ja lihaskuntoasi vahvistavan treeniosion
  • Liikkuvuusharjoituksia palautumisesi tukemiseksi

Ryhmä soveltuu hyvin myös apuvälineillä käveleville. Liikkuvuusharjoitukset ja venyttelyt toteutetaan lattiatasossa. Mikäli tarvitset apua siirtymisissä, esim. lattialle menemisessä ja sieltä ylös pääsemisessä, avustajasi on lämpimästi tervetullut mukaan ryhmään. Avustajasi saa tarvittaessa Eveltä lisävinkkejä ja opastusta voimavaralähtöiseen ohjaukseen ja avustettujen liikkuvuusharjoituksien toteuttamiseen.

Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan! Tähän ryhmään olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet!

Tasapainoryhmäläisten kommentteja:

• Kiitos, että meidät kaikki huomioidaan jokaisessa treeneissä meidän jokaisen kunnon mukaan!
  • Ryhmä on tehokas ja osuu ”asian ytimeen”. Positiivista asennetta liikkumiseen!
  • Sain Bergin tasapainotestistä täydet pisteet, olen siitä kiitollinen!’
  • Ryhmästä saa arvokkaita vinkkejä ja ideoita kotiharjoitteluun
  • Mahtavaa päästä ryhmänä treenaamaan ja kiva nähdä vanhoja ja uusiakin ihmisiä
  • Ihana nähdä vertaisia sekä tietty Eveä. Ryhmässä on hyvä ja kannustava henki