Fatbike -retki

Järjestämme Natura Vivan kanssa ohjatun fatbike-retken tiistaina 21.6 klo 18-21 Helsingin Vuosaaressa. Lähtöpaikka on Harbonkatu 13 Helsingissä. Tapahtumassa tutustutaan lajiin ja välineisiin sekä tehdään parin tunnin rauhallinen lenkki Vuosaaren tasaisissa ja kauniissa rantamaisemissa oppaan johdolla. Retki sopii siis myös vaikka aiempaa kokemusta läskipyöräilystä ei olisi.

Retken hinta on yhdistyksen jäsenille 25 euroa. Halutessasi voit ottaa retkelle mukaan myös kaverin, perheenjäsenen tai muun tuttavan. Retken hinta muille kuin jäsenille on 72 euroa. Hinta sisältää ohjauksen, fatbike-pyörän, kypärän ja tarvittaessa sadeasun vuokrauksen.

Sitovat ilmoittautumiset retkelle viimeistään 19.6. Lisätietoja antaa Jarmo Lötjönen (jarmo.j.lotjonen@gmail.com, 050 372 1161). Retki toteutetaan, jos mukaan ilmoittautuu vähintään 8 osallistujaa.

• Ilmoittaudu mukaan tästä (linkki)