Melontaretki II

Järjestämme kesän toisen melontaretken torstaina 11. elokuuta klo 18-21. Retki järjestetään Natura Vivan (www.naturaviva.fi) kanssa ja heidän ohjaajiensa johdolla. Lähtöpaikka on Harbonkatu 13 Helsingissä. Retken aluksi käydään melonnan perusasioita läpi, jonka jälkeen tehdään melontaretki rauhallisella vauhdilla oppaan johdolla. Melontareitti määräytyy ryhmän ja sääolosuhteiden mukaan.

Retken hinta on yhdistyksen jäsenille 25 euroa. Hinta sisältää välinevuokran (kajakki, mela, aukkopeitto ja liivit) ja ohjauksen. Halutessasi voit ottaa retkelle mukaan myös kaverin, perheen jäsenen tai muun tuttavan. Retken hinta muille kuin jäsenille on 72 euroa. Voit ottaa myös vammaispalvelulain perusteella myönnetyn avustajan mukaan melomaan. Retken hinta avustajalle on 25 euroa.

Sitovat ilmoittautumiset retkelle viimeistään 27.7. Lisätietoja antaa Jarmo Lötjönen (jarmo.j.lotjonen@gmail.com, 050 372 1161). Retki toteutetaan, jos mukaan ilmoittautuu vähintään 8 osallistujaa.