Tule mittaamaan tasapainosi

Yhdistys järjestää yhdessä Ainone Oy:n kanssa, maanantaina 29.8. klo 16-20 kerhohuoneella, tasapainomittauksen.

Kehon huojuntaa voi kutsua monella nimellä, mutta yleensä sitä sanotaan tasapainoksi. Tasapainon säätely on aivojen ja keskus-hermoston laajan verkoston koordinaation tulosta. Tasapainoa tarvitaan paitsi kaikessa arjen toiminnassa kuten liikunnassa, työnteossa, pelattaessa ja leikittäessä tai vain päätä käännettäessä, myös huippu-urheilussa tai kun lapsi opettelee liikkumaan. Heikon tasapainon syynä voivat olla ortopediset ongelmat, ikääntyminen tai neurologiset sairaudet.

Tervetuloa mittamaan tasapainosi Ainone Balance® -mittaussovelluksella

Ainone on suomalainen yritys, joka kehittää ihmisen toimintakyvyn mittaamiseen tarkoitettuja mobiilisovelluksia. Ainone Balance® on lääkinnällinen laite, joka antaa numeerisen arvon tasapainosta

Nopeaa ja helppoa:

• Kehoon kiinnitetään huojuntaa mittaava sensori
  • Tehdään helpot liiketestit
  • Tulos on heti käytössäsi
  • Saat lyhyen raportin sinun toimintakyvystä
  • Mittaus kestää n. 15 min.
  • Mittaus tehdään seisten.

Mukaan mahtuu 40 ensiksi ilmoittautunutta.

• Ilmoittaudun (linkki) tasapainomittaukseen
    – Ilmoitamme elokuun alussa mittausaikasi.